4 de noviembre de 2006

MR. Gabriel queria que escuchar un banda con una "Front-woman" de destaque.
Bueno las recomendaciones desde lo personal fueron varias, pero el rebobinar en mi mente bandas lideradas por feminas me llevo a una de mis favoritas: Portishead. Y ahora volvio a mi
una vieja canción que en la voz de Beth Gibbon se vuelve en lo que a mi respeta una delicia.
Se que de Porstishead es posiblemente uno de los temas más conocidos, pero si no lo es escuchen
"Only You" del disco del mismo nombre de la banda. Los que no gusten de baladas de corte romanticoide; abstenerse.

We suffer everyday, what is it for
These crimes of illusion, are fooling us all
And now I am weary and I feel like I do
It's only you, who can tell me apart
And it's only you, who can turn my wooden heart

The size of our fight, it's just a dream
We've crushed everything I can see, in this morning selfishly
How we've failed and I feel like I do
It's only you, who can tell me apart
And it's only you, who can turn my wooden heart

Now that we've chosen to take all we can
This shade of autumn, a stale bitter end
Years of frustration lay down side by side
And it's only you, who can tell me apart
And it's only you, who can turn my wooden heart
It's only you, who can tell me apart
And it's only you, who can turn my wooden heart

No hay comentarios.: